در كره جنوبی؛

تسلا متهم به بزرگنمایی در تبلیغات شد

تسلا متهم به بزرگنمایی در تبلیغات شد

بیست و یکم: بگفته یکی از مقامات کمیسیون تجارت عادلانه کره جنوبی(KFTC)، این سازمان مشغول تحقیق درباره اتهامات بزرگنمایی تسلا درباره مشخصات باتری خودروهایش است.


به گزارش بیست و یکم به نقل از رویترز، KFTC در گزارشی به این مساله پرداخته که تسلا درباره مسافتی که با یکبار شارژ در بعضی مدلهای خودروهایش( همچون مدل ۳) طی می شود، اغراق کرده و این امر نقض قانون «برچسب زنی عادلانه و تبلیغات» کره جنوبی است. یکی از مقامات این سازمان می گوید: ما تصمیم داریم جلسه ای درباره سطح تحریم ها مقابل این خودروساز برگزار نماییم. تسلا در وب سایت خود ادعا می کند خودروی مدل ۳ می تواند با یک دفعه شارژ مسافت ۵۲۸ کیلومتر را طی نماید. اما بگفته KFTC ممکنست با کاهش دما به زیر صفر، مسافت طی شده با یکبار شارژ کم شود. مفسرین معتقدند وسایل نقلیه برقی در آب و هوای سرد به ازای هر بار شارژ مسافت کمتری می توانند طی کنند.


منبع:

1400/11/29
12:16:36
0.0 / 5
811
تگهای تسلا متهم به بزرگنمایی در تبلیغات شد: باتری , تبلیغات , سایت
این مطلب بیست و یکم را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۲
بیست و یکم