نخستین رویداد سرمایه گذاری در حوزه علوم و فناوری های شناختی

نخستین رویداد سرمایه گذاری در حوزه علوم و فناوری های شناختی

به گزارش بیست و یکم، همزمان با برگزاری رویداد فن نما در اصفهان، رویداد سرمایه گذاری «کاگنوپل» با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی معاونت علمی ریاست جمهوری برگزار می گردد.


به گزارش بیست و یکم به نقل از ایسنا، آیین اختتامیه و رویداد سرمایه گذاری رویداد ملی علوم و فناوری های شناختی (کاگنوپل) و معرفی تیم های برتر بعنوان رویداد ملی علوم و فناوری های شناختی با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی معاونت علمی، در اصفهان برگزار می گردد.
این رویداد ملی با حضور تیم های استارتاپی و ده ها سرمایه گذار در حاشیه رویداد «فن نما»، چهارشنبه یازدهم، مهرماه جاری در محل نمایشگاه بین المللی اصفهان واقع در روشن دشت برگزار می گردد.
به نقل از معاونت علمی ریاست جمهوری، رویداد ملی علوم و فناوری های شناختی (کاگنوپل) در سه محور تجهیزات و ابزارهای سلامت شناختی، بازی ها و بسته های پرورش شناختی و هوش مصنوعی و داده کاوی شناختی توسط صندوق پژوهش و فناوری استان اصفهان و با مشارکت و همکاری برخی دیگر از مراکز و نهادهای مالی، علمی و تخصصی در اصفهان برگزار می گردد. در این مراسم همینطور از پوستر اولین رویداد ملی علوم و فناوری های شناختی هم رونمایی خواهد شد.



1403/07/10
13:53:22
0.0 / 5
182
تگهای نخستین رویداد سرمایه گذاری در حوزه علوم و فناوری های شناختی: استارتاپ , بازی , پژوهش , فناوری
این مطلب بیست و یکم را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۲
بیست و یکم