رونمایی از محصولات و خدمات نوآورانه در سومین دوره نمایشگاه ایران ایتکس

رونمایی از محصولات و خدمات نوآورانه در سومین دوره نمایشگاه ایران ایتکس

بیست و یکم: سومین دوره نمایشگاه ایران ایتکس (IRAN ITEX 2024) با محوریت کسب و کارهای مبتنی بر تکنولوژی اطلاعات، ارتباطات، مخابرات و هوش صنوعی، از 18 تا 20 مهر ماه سال جاری در محل برج میلاد تهران انجام می شود.


به گزارش بیست و یکم به نقل از ایسنا، این نمایشگاه با حمایت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری، پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف و سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور با هدف «کاریابی و اشتغال (دریافت رزومه و تامین نیروی انسانی بصورت تخصصی)»، «عرضه فناوری ها، نوآوری ها و رونمایی از دستاوردهای جدید» و «انتقال تجربه و دانش» برگزار می گردد.
همین طور در حاشیه این نمایشگاه کارگاه های آموزشی، سخنرانی های انتقال تجربه از افراد برجسته و مدیران موفق و پنل چالشی استارتاپ ها برگزار می گردد که فرصت مناسبی برای تبادل نظرات و پیشنهادات برای شرکت کنندگان به وجود می آورد.
نمایشگاه ملی ایران ایتکس رویدادی در عرصه کسب و کارهایی است که به هر نوعی با فناوری اطلاعات، ارتباطات، مخابرات و هوش صنوعی درگیر هستند و می توان از آن به عنوان اولین نمایشگاه کشور نام برد که بصورت تخصصی بر موضوع شناسایی و جذب استعدادهای برتر حوزه فناوری اطلاعات و اتصال این افراد به بازار کار فعالیت می کند.
این نمایشگاه با هدف ایجاد ارتباط کاربردی میان صنعت و دانشگاه، شناسایی افراد مستعد و برتر کشور و ورود این افراد به صنعت انجام می شود. همین طور امکان ارائه محصولات و خدمات مختلف شرکتها به آسانی و با کمترین هزینه و زمان به علاقه مندان این حوزه فراهم می شود و فرصت خوبی برای تبادل نظرات و پیشنهادات برای شرکت کنندگان و صاحبان صنایع ایجاد می شود.
همین طور نمایشگاه ایران ایتکس در عرصه شناسایی استارتاپ های توانمند و برقراری ارتباط آنها با مجموعه های فعال در عرصه مذکور فعالیت می کند.
«شرکت های حوزه صنایع الکترونیک، کامپیوتر و فناوری اطلاعات»، «شرکت های حوزه امنیت و شبکه»، «بانک ها، مؤسسات مالی و اعتباری و شرکت های زیر مجموعه»، «مجموعه های دهنده خدمات بانکی و مالی، پرداخت و تجارت الکترونیک»، «کارگزاری ها، صندوق های سرمایه گذاری و ارکان بازار سرمایه و بورس»، «شرکت های بیمه و شرکت های زیر مجموعه»، «اپراتورهای مخابراتی و اینترنت»، «فروشگاه های اینترنتی و ارائه دهندگان خدمات برخط»، «نرم افزارهای ارائه دهنده انواع خدمات»، «مجموعه های فعال در عرصه رمز ارزها و متاورس»، «شرکت های ارائه خدمات هوش مصنوعی»، «مجموعه های فعال در بازار تبلیغات و بازاریابی» و «ارائه دهندگان خدمات ابری، انواع سرور، هاست و دامنه»، «واحدIT و منابع انسانی گروههای صنعتی، تولیدکنندگان انرژی و فروشگاه های زنجیره ای، گروههای نفت، پالایش و پتروشیمی و کارخانجات»، «دانشگاه ها، مراکز رشد و پارک های علم و تکنولوژِی، مراکز نوآوری و شتابدهی»، «استارتاپ ها و شرکت های دانش بنیان» همچون گروه هایی هستند که در نمایشگاه حضور دارند.
«پنل سخنرانی مدیران موفق (سخنرانی بزرگان حوزه فناوری اطلاعات بصورت داستان وار و در امتداد انتقال تجربه)»، «کارگاه های آموزشی (ارائه موضوعات آموزشی جذاب برای بازدیدکنندگان)» و «پنل استارتاپ ها (بررسی چالش ها، داستان های موفقیت ها و شکست های استارتاپ های بزرگ و درحال رشد) همچون رویدادهایی هستند که در کنار نمایشگاه ایران ایتکس برگزار می گردند.
علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع رسانی iranitex.com مراجعه نمایند.



منبع:

1403/07/19
12:08:17
0.0 / 5
1228
تگهای رونمایی از محصولات و خدمات نوآورانه در سومین دوره نمایشگاه ایران ایتکس: آموزش , اپراتورها , استارتاپ , اینترنت
این مطلب بیست و یکم را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۲
بیست و یکم