تیم كوك:

اپل در هوش مصنوعی نخستین نبود، اما بهترین خواهد بود

اپل در هوش مصنوعی نخستین نبود، اما بهترین خواهد بود

به گزارش بیست و یکم، تیم کوک، مدیر اجرایی شرکت اپل در حالیکه جهان منتظر قابلیت های جدید آیفون است، به سوالاتی در رابطه با برنامه های هوش مصنوعی اپل پاسخ می دهد و می گوید شاید اپل برای این تکنولوژی جدید کمی دیر عمل کرده باشد اما زندگی کاربران را تغییر خواهد داد.


به گزارش بیست و یکم به نقل از ایسنا، تیم کوک (Tim Cook)، ادعا می کند که باآنکه زمان زیادی صرف فناوری های نوین هوش مصنوعی اپل شده است، اما این توانایی «بهترین» خواهد بود.
به نقل از ایندیپندنت، این شرکت در اوایل سالجاری در جریان رویداد نرم افزاری خود، مجموعه ای از قابلیت های جدید را با نام هوش اپل(Apple Intelligence ) فاش کرد. بعنوان مثال، آنها شامل ابزارهای جدیدی برای خلاصه کردن ایمیل ها و یک نسخه تغییر نام تجاری یافته و به روز شده از دستیار شخصی سیری(Siri) هستند.
خصوصیت های جدید بعنوان پاسخی به سؤالات فزاینده در رابطه با برنامه های اپل برای هوش مصنوعی، در بین رشد فناوری هایی مانند چت جی پی تی در نظر گرفته شده است. اما آنها همینطور به طرح سؤالاتی در مورد این که آیا اپل دیر وارد عمل شده است و آیا به رقبای خود می رسد یا خیر، منجر گردیده است.
خود اپل اعتقاد دارد که حدود دو سال از رقبای خود در زمینه فناوری هایی مانند مدلهای زبانی بزرگی که زیربنای چت جی پی تی و تجربیات مشابه هستند، عقب مانده است. و هنگامی که اپل ماه گذشته آیفون ۱۶ خویش را معرفی نمود، بشدت به خصوصیت های هوش اپل متکی بود اما این ابزارها هنوز در این تلفن های همراه ارائه نشده اند.
حالا کوک می گوید که سرعت اپل در عرضه این خصوصیت ها مهم نیست بلکه این مهم می باشد که آنها تا چه اندازه خوب هستند. وی در مصاحبه ای با وال استریت ژورنال اظهار داشت که این شرکت قصد ندارد اول باشد، بلکه می خواهد بهترین باشد.
آقای کوک پیشنهاد کرد که بعضی از این بروزرسانی های آتی نشان داده است که اپل می تواند بهترین باشد. او ضمن اشاره به ابزارهایی مانند خلاصه کردن ایمیل ها اظهار داشت که این کار زندگی مردم را عمیقا تغییر می دهد.
آقای کوک همینطور بیان کرد که کار اپل بر روی حقیقت افزوده به شیوه مشابهی پیشرفت خواهد نمود. او اظهار داشت که اپل هنوز با این محصول در مراحل اولیه قرار دارد، اما اپل می خواهد رشد کند، در حالیکه اعتراف کرد که هدست اپل ویژن پرو همچنان جایگاه خوبی دارد.



1403/08/02
09:37:29
0.0 / 5
12
تگهای اپل در هوش مصنوعی نخستین نبود، اما بهترین خواهد بود: آیفون , اپل , شركت , فناوری
این مطلب بیست و یکم را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
بیست و یکم